Ο Τόμας Κέτνερ είναι ένας εξαιρετικός φωτογράφος, στην δουλειά του οποίου, συνυπάρχουν η καλή τεχνική αλλά και η καλλιτεχνία. Η βαθιά του αισθητική και οι μόνιμα καινοτόμες ιδέες του, προέρχονται κυρίως από περιπετειώδεις αποστολές, από τις οποίες τα θέματά του είναι μοναδικά και ιδιαίτερα.
Μεγάλωσε στην Νότια Αφρική αλλά τώρα ζει στην Γερμανία. Πάντα όμως του αρέσει να επιστρέφει πίσω στην Μαύρη Ήπειρο για να φωτογραφίσει. Του αρέσει να φωτογραφίζει και να συναναστρέφεται με τους ανθρώπους με τους οποίους μεγάλωσε, ακόμη και αν φωτογραφίζει μόδα, ενώ έχει υπάρξει φωτογράφος για τους γιατρούς του τρίτου κόσμου.
Αν κανείς ασχοληθεί με τους φωτογράφους μόδας, σίγουρα θα γνωρίσει την δουλειά του Κέτνερ και τις εντυπωσιακές του εικόνες. Η χρήση του φωτός και του σκότους γίνεται για να την συνδέσει με τις ταινίες Film Noir. Θα καταφέρει με αυτόν τον τρόπο να μεταφέρει στο κοινό του τον κόσμο των σκοτεινών, κακόφημων δρόμων γεμάτα απειλή και του ρετρό στυλ του Hollywood.
Kettner’s images has the female model just emerging from the darkness with one side of the face in complete darkness, the carefully styled hair and accessories, such as the 1940’s microphone reinforced the mood and atmosphere. This is an space inhabited by the exotic “femme fatale”, the classic dangerous woman, which in films such as “The Postman Always Rings Twice”, “Blue Dahlia” and “Double Indemnity”, cannot be trusted and will always double-cross the leading male character. The “Film Noir” was exceptionable in terms of Hollywood films in the way they centred on women of questionable moral values, as this is successfully evoked by Kettner in this photo-series.
Εικόνες Kettner έχει το γυναικείο πρότυπο μόλις βγήκε από το σκοτάδι με τη μία πλευρά του προσώπου στο απόλυτο σκοτάδι , το προσεκτικά χτενισμένα μαλλιά και αξεσουάρ , όπως το μικρόφωνο του 1940 ενίσχυσε την διάθεση και την ατμόσφαιρα . Αυτό είναι ένας χώρος κατοικήθηκε από την εξωτική « femme fatale » , το κλασικό επικίνδυνη γυναίκα , η οποία σε ταινίες όπως «Ο ταχυδρόμος Δαχτυλίδια πάντα δύο φορές ” , “Blue Dahlia ” και ” Double Indemnity » , δεν μπορεί να εμπιστευθεί και θα είναι πάντα διπλό σταυρό ο μεγαλύτερος αρσενικό χαρακτήρα . Το « Film Noir » ήταν απαράδεκτος από την άποψη των ταινιών του Χόλιγουντ με τον τρόπο που επικεντρώνεται στις γυναίκες αμφιβόλου ηθικών αξιών , όπως αυτή επιτυχία προκαλείται από Kettner σε αυτή τη φωτογραφία -series .
The other series of images which I was struck by where the ones in which the figures are barely emerging from the darkness, with the roses, net and corsetery (references to Vivianne Westwood) signify intimacy but also a slight sexy decadence in the atmosphere. There are some impressive close-ups of hands and their black nail varnish and a matt white face with black eyebrows contrasted against the gleaming curling textures of the astrakhan fabric.
Η άλλη σειρά από εικόνες που μου έκανε εντύπωση όταν αυτές στις οποίες τα στοιχεία είναι ελάχιστα αναδύεται από το σκοτάδι , με τα τριαντάφυλλα , τα καθαρά και corsetery ( αναφορές σε Vivianne Westwood ) σημαίνει οικειότητα αλλά και μια μικρή σέξι παρακμή στην ατμόσφαιρα . Υπάρχουν μερικά εντυπωσιακά κοντινά πλάνα των χεριών και μαύρο βερνίκι νυχιών τους και ένα ματ λευκό πρόσωπο με μαύρα φρύδια κάνουν αντίθεση με τα αστραφτερά υφές κατσάρωμα του υφάσματος Αστραχάν .
Then there are the amazing photographs of the darkened models set against a blue-black background from which a strinking contrast of gold jewellery or hair is created. These innovative fashion photographs are said to draw heavily from from his early formative experiences in Africa to which he returns for many of his photoshoots and certainly make his work distinctive as a fashion photographer.
Έπειτα, υπάρχουν οι εκπληκτικές φωτογραφίες των σκοτεινό μοντέλα που κατά ένα μπλε – μαύρο φόντο από το οποίο strinking αντίθεση χρυσά κοσμήματα ή τα μαλλιά που έχει δημιουργηθεί . Αυτά τα καινοτόμα φωτογραφίες μόδας λέγεται ότι αντλούν από τις από τις αρχές του εμπειρία του στην Αφρική, στην οποία επιστρέφει για πολλές από τις φωτογραφίσεις του και σίγουρα κάνει τη δουλειά του διακριτικού ως φωτογράφος μόδας .
Παρουσιάση: Χαλιώτη Θεανώ
Follow Us!